Resultater og nøgletal
Her finder du resultater og nøgletal for Sankt Annæ Gymnasium (linker til Børne- og Undervisningsministeriets uddannelsesstatistik):
https://uddannelsesstatistik.dk/pages/institutions/101117_stx.aspx/
Kvalitetssystem
Formålet med kvalitetssystemet på Sankt Annæ Gymnasium er at medvirke til at skabe en åben evalueringskultur og sikre en systematisk og løbende selvevaluering med henblik på udviklingen af Sankt Annæ Gymnasium. Kvalitetssystemet tager udgangspunkt i en evalueringsplan som er udarbejdet i henhold til bekendtgørelsen om de gymnasiale uddannelser (BEK nr. 497 af 18/05/2017, kapitel 10).
Evalueringsplanen inddeles i elevevalueringer, undervisningsevalueringer, skoleevalueringer samt selvevalueringer.
Læs om kvalitetssystem og evalueringsplan
Eksamen og årsprøver i gymnasiet
Her finder du al praktisk information om eksamen og årsprøver på Sankt Annæ Gymnasium for 2024. Læs bl.a. om offentliggørelse af eksamensplaner, hvor du finder dine eksamenstider og -lokaler samt de generelle eksamensregler.
Afrapportering af gymnasiets fokusområder
Trivselsundersøgelse
- Elevernes trivselsundersøgelse 2018
- Elevernes trivselsundersøgelse 2019
- Elevernes trivselsundersøgelse 2020
- Elevernes trivselsundersøgelse 2021
Gymnasiets måltal
Alle tal er trukket fra Lectio og uddannelsesstatistik.dk
- Hvor ender eleverne 2017-2021::
- Afbrud efter 1 år
- Gennemførelse
- Overgangsfrekvens til videregående uddannelse
- Karakteroversigt 2017-2021:
- Landsgennemsnit
- SAG snit
- SAG forventet snit
- Fravær 2017-2021:
- Mundtlig
- Skriftlig
- Frafald af elever 2017-2021:
- Frafald af 1g, 2g og 3g
Bliv en del af vores online fællesskab!
Følg os på vores sociale medier for at holde dig opdateret med vores spændende aktiviteter, begivenheder og de seneste nyheder.
Klik på profilerne herunder og vær med i vores digitale rejse i skolens hverdag.
Sankt Annæ Gymnasium
Gymnasiet
Folkeskolen
Københavns Drengekor
Sankt Annæ Pigekor
Musikalsk Grundkursus (MGK)
Sankt Annæ Big Band
Gymnasiekor
Sankt Annæ Symfoniorkester